Wednesday 31 October 2007

Spice Girls on lahe

Et mu eelmine sissekanne, mida nii mõnigi ei fänna, liiguks allapoole ja ka lihtsalt niisama postitan ma ühe mõtte. Heavy metal on selline muusika, mis pani vähemalt minu pettuma. Järeldasin nimest, et muusika on meeletult karm, nagu ütleme Marilyn Manson või System of a Down. See vastab täiega tõele. Mitte. Vähemalt Iron Maiden, mida teadjamad ikka heavy metal'iks kutsuvad, oli küll kuidagi pehme. Ja see pole mitte arvamus mõne loo või ka albumi põhjal, ma kuulasin terve nende diskograafia läbi. Kuigi mulle meeldis, tähendamas seda, et kuulatav, siis ootasin midagi karmimat. Kasvõi nagu Clawfinger.

Ahjaa, kui mõni tahab mulle rispekti anda Iron Maiden'i kuulamise eest, viige tort ka Maritile, kes tellis minu kaudu Iron Maiden'i plaadikogu, ega ma niisama lambist ei oleks seda kuulanud

7 comments:

Anonymous said...

Oh, kunagi sai raskelt Spice Girlsi fännatud. *nostalgia*

Anonymous said...

Mina kuulan neid siiani, aga mind peetakse selle eest kellekski teiseks.

Aga ma tahtsin vabandada MM võimaliku vale kirjapildi eest. On kaks kuulsat Marilyn'i, ja Manson on ühtmoodi, Monroe teistmoodi. Nagu ka Brian Ferry ja Bryan Adams

Anonymous said...

Ma ei taha torti! Marilyn Manson on minu teada täpselt sama kirjapildiga kui Monroe, sest esimene viimase järgi endale nime võttiski.
Heavy metal on ehk seetõttu "mitte nii hevi", et omal ajal ei olnud selliseid asju veel olemas nagu trash metal, death metal jms ning heavy oli piisavalt hevi. Tänapäeva noored, kes Motörheadi kuulevad, imestavad ka, et mismoodi see bänd sai kunagi kõigile hirmu naha vahele ajada. "Vanasti" olid inimesed lihtsalt rikkumata, ei olnud selliseid bände nagu kõige laste lemmik Slipknot (kuigi ka neil on "ilusaid" laule).

Anonymous said...

Sellega seoses meenub, kuidas 60ndate noored vaatasid Back to the Future'is seda 80ndate poissi kui lollakat, kui see tegi oma kitarrisoolot

Anonymous said...

system pole hevi, alternatiivne trash ja progressive ju mansonist ja ironist suurt ei tea ja spaiss köörlsist vai niipalju et 10 aastat või nii tagasi õde fännas, temal on vist isegi mingi nedekasett kodus.

Anonymous said...

Jah, tere. Ma ei üritanudki SOAD'i heviks sildistada, ma ütlesin, et ta on karm

Anonymous said...

Ega Manson kah mingi karm muusika ei ole! Kuula Mardukit näiteks (halb näide).