Saturday 13 May 2006

Liiga...

Kas üldse mõeldakse, kui öeldakse sa oled liiga ilus? Kas see on alaväärsuskompleks või kadedus? Mina suudan näha vaid neid kaht varianti:

Alaväärsuskompleks on siis see, et sa oled minu jaoks liiga ilus, ma ei ole väärt nii ilusate inimestega suhtlema. No miks sa siis suhtled inimesega, kes sus väärtusetuse tunde tekitab?

Kadedus on see, kui sa oled minuga võrreldes liiga ilus, ma tahaksin kasvõi natuke ilusam olla, või võiksid sina vähemalt natuke koledam olla, siis oleks me suhe vastuvõetavam ja ma poleks nii kade. No kadedus tapab niikuinii sõpruse...

Andke andeks see, et ma ei ole mingi poliitiliselt korrektne postitaja, aga tõesti, kurat, saage aru, liiga ei ole positiivne omadussõna! Ja teie, kes te ütlete mulle nüüd, et õudselt pole ka tegelikult positiivne omadussõna, siis ma ütlen, et see mind ei häiri, kuna seda ei korrutata nii tihti.

Äkki teid aitab rida Right Said Fred'i laulust I'm Too Sexy:
I'm too sexy for my love, my love's going to leave me.

1 comment:

Anonymous said...

noh, mul on näiteks üks väga lähedane lätlanna, kes alati kui meitel külas käib, räägib, et eestlastel on imelik eneseväljendusviis - kallite inimestega on raske siiralt rääkida ja siis räägitakse iroonia ja sarkasmiga. Et eesti peres on tavaline kui kõik käivad ringi ja nokivad teineteise kallal "ma vihkan sind ikka lõpmata palju", täitsa ilma häält tõstmata vaid hoopis muiates. Lätlanna on palju reisinud, aga nii imelikku huumorimeelt pole ta mujal kohanud. Nii, tähendab, äkki on liiga ja õudselt ka sellepärast komplimendi ette topitud, et see kergem suust välja tulema oleks. Eestlane on ju teadagi nagu ta on...aga vähemalt ta üritab.

(kommentaar lisatud mu blogile halahup blogspot.com 4. juunil 2006 - toimetaja)