Saturday 27 March 2010

Kilekotimaks on idiootne!

Käivad jutud, et Eestis tahetakse kehtestada kilekotimaksu. Mul on aga täitsa kama, ma käin juba aastaid poes seljakotiga. Mu tädi käib ka, kusjuures. Ma arvan, et paljud käivad. Pigem paneb mind imestama see, et mind peaaegu pilgatakse, et ma ei välju kodust kunagi seljakotita. Kas tõesti on vaja tunda mingit hinnalist vabaduse tunnet, väljudes kodust ilma igasuguse kotita, eriti kui sa tead, et sa lähed poodi endale toitu tooma?

Ahjaa, kui on võimalik, ütlen müüjale, et kilekotti pole vaja. Hiljuti helistas aga maksmise ajal mulle ema ja müüja andis väikse kilekoti. Ma ütlesin, et poleks vaja olnud ja müüja võttis koti ära.

Kilekott ei lagune looduses, nagu ka CD karp. CD karpi sa aga vähemalt kasutad, kilekotti sa tegelikult ju ei kasuta. Inimene väärkasutab paratamatult loodust, seega mida rohkem kordi mingit produkti taaskasutada, seda parem. Ja kuna raha on siin elus ju kõige olulisem ja kõige põhjapanevam argument, saab kilekotimaksu näol ehk selgeks teha, et tegelikult, kui kilekott maksab 3.-, oled sa 200 ostu järel kilekottidele kulutanud 600.-. Kuna korralik seljakott maksab ka umbes sama hinna ja peab mõistliku kasutamise juures rohkem vastu, siis tegelikult võib äkki seljakott olla kasulikum investeering? Seljakott ei ole ainult kooliskäijatele ja matkajatele. Ja ka sõjaväelased ei torma minuteada lahingusse kilekottidega.

4 comments:

Carry said...

kule aga need Selveri kilekotid pidavat lagunema ju!

e said...

kas kilekotimaks on idiootne või hoopis kilekotikasutajad on sellised... pisut?

ise käin ka seljakotiga, aga supermarketites võimutsevad ikka kilekotitajad enamuses.

mozza said...

imelik pealkiri. kirjutise sisu kyll sellega kuidagi ei haaku.
kilekotid maksustatigi selleks, et inimesed neid vähem kasutaksid ja seega loodust säästaksid.

Peeter said...

haha, pealkiri ongi selleks, et tähelepanu äratada. nagu näha, toimis. ja vastates confusion is sex küsimusele, siis pigem arvan teist