Monday 25 January 2010

CSS vs. Internet Explorer



CSS laiust tunnistavad Firefox ja arvatavasti ka kõik teised peale IE, ehk siis on see pilt selgitus, miks IE kuvab su hoolega mõõdetud lehte jaburalt. Teiste brauseritega testimiseks ei taha ma Safari't installeerida, kuna sellega kaasneb suhteliselt tihe soovitus, et tõmba endale iTunes ja muu Apple'i tarkvara. Installeerisin aga Opera, mis kuvab mu lehte täitsa samamoodi nagu Firefox.

Ja lõpuks ma sain ka selle, mis tahtsin. Ma nimelt ei tahtnud hakata tegema topelt div elemente, nagu soovitati, vaid tahtsin teha IEle eraldi *.css faili. Leidsin mooduse artiklist Ultimate IE6 Cheatsheet: How To Fix 25+ Internet Explorer 6 Bugs.

Nimelt ei tahtnud ma enda lehele scrollbar'i, kuid IE toppis selle sinna ikka, rikkudes sellega totaalselt kujunduse. Tulemuseks on siis see, et muude brauseritega mu leht venib pikuti vastavalt sisule, kuid IEle on eraldi kerimisribaga liikumatu kujundus.

No comments: