Friday 16 January 2009

Mida sa kustutad, Joonas oled või?

Hull vajadus oli postkastist suurem osa kirju kustutada? Ja nagu selle peale ei mõelnud üldse, et sul on kogu inbox kõvakettal ja võtab ruumi alla kahe mega?

Saabus uus meil, töömeil koos manusega. Salvestasin manuse kuhugi. Viimati kasutatud kausta küll, aga ma ei teadnud, et see pole see. Niisiis ei leidnud sealt faili ja otsustasin meilikataloogi vaadata. Avastasin taastefaili, kus olid mu kustutatud kirjad alles. Uurimata, kas programmis saab taastada, panin programmi kinni ja asusin suure hurraaga faile ümber nimetama.

Seda aga Thunderbird ei tunnistanud ja seega on seal hetkel vaid minu enda kiri. Olgu, ei ole maailmalõpp, aga kurb on küll. Muidugi ei kustutanud ma täna, aga taastefailinussi tegin täna. Õnneks leidsin töömanuse ikka üles. Aga muide, Vista numbreid ei leia. Mingeid süsteemifaile pakkus mulle, aga õige leidmiseks pidin kasutama ikkagi gr zip.

No comments: