Thursday 22 November 2007

Sleepwalkers

Tsau, Joonas. Praegu on liiga hilja sulle helistada, aga hiljem ei pruugi meeles olla. Stephen King pack 4 sisaldab filmi Sleepwalkers, see oligi see torrent, mis jäi 99,8% peal seisma. Ma ei tea, kuidas ta sinu DVD-mängijas on, aga minul on läbi filmi paar piksleeritud kohta, ja lõpupoole üks pikem, mis paneb heli ja pildi ebasünkroonselt käima. Mina aga parandasin selle enda jaoks nii, et kui pilt oli jälle normaalne, kerisin nõksu tagasi, ja siis olid heli ja pilt jälle sünkroonis.

Ja muide, see prillidega surnuaia valvur on Stephen King ise. Ta mängib muide cameo't ka filmis The Stand, mis küll tuleb alles viiendas pakis. Sleepwalkers'i kohta veel seda, et seal on üks Enya lugu ja üks ilus sinine Trans Am. No K.I.T.T. oli ka Trans Am ja see auto Smokey and the Bandit'is samuti. Vot kui ma rikkaks saan, siis üritan kaaluda ka mõne Trans Am'i ostu. Mõni vanem mudel, ma arvan, ehkki ka uuemad pole väga koledad.

2 comments:

Anonymous said...

Sleepwalkers, oeh. See Võluväe tüüp keppis seda kassnaist (oma ema), siis too ema lõi pollarile maisitõlvikuga silma ja viskas aia otsa. Seda ma mäletan, ja need pole head mälestused. : /

King mängis ka jutlustajat Pet Sematary's. :)

Anonymous said...

Selga lõi, mitte silma. Silma lõi see pika Leo'le (Võluväes oli ta Leo). Muidugi parema mahutavuse huvides on pakk neljas ka kaks filmi, millel eriti Stephen King'iga seost ei ole. Lawnmower Man ja Pet Sematary II. Viimane pole isegi mitte King'i tegelastega.