Monday 5 November 2007

Kool sakib

Viimased neli sissekannet pealehelt, mis ma lugesin, olid kõik sellest, kui nõmedad on koolid. Võimalik, et asi on vanuses, et ma mäletan oma kooli kui head, lõbusat ja toredat kohta, aga ikkagi. Noh, 7 klassi käisin ma jah sellises koolis, kus ei olnud just meeldiv olla, aga alates 8. klassist vahetasin ma kooli. Noh, kui välja arvata see, et ka uues koolis olid mõned ennasttäis õpilased, kes vaatasid mulle veidi viltu, oli minu edasine kooliaeg küll väga tore. Kui teistes koolides, nagu on mul mulje jäänud, leiab 1 - 2 toredat õpetajat, siis meil leidus just 1 - 2 ebameeldivat õpetajat. Lisaks see, et mõned sealsed klassikaaslased on mul siiani parimad sõbrad.

2 comments:

Anonymous said...

Siin septembrist saati ainult koolimöla olnudki ju.

Anonymous said...

tõesti ainult mulje, sest ka meil on 1-2 ebameeldivat, kuigi needki lambist mulle meelde ei tule, et kes. see on mingi umbkaudu seitsmenda klassi teema, et kõiki õpetajaid vihatakse.