Saturday 10 November 2007

Korvpall

Mõnikord on ju ikka poest ostetud plaatidel hinnasildid karbile kleebitud. Juhtub ka, et plaadikarp on mahakukkudes või kokkupõrkes mingi objektiga katki läinud. Mina õnneks ei karda arvuteid ja seega on mul vahel üle jäänud toorikute karpe, mida sellisteks puhkudeks hoian. Duubelkarpe on mul ka, tellisin mingiaeg paarkümmend, nüüdseks mingi viis järel. Singlikarpe aga pole mina müügil näinud, seega oletan, et neid on raske saada. Abiks on aga kaubamajas poolmuidu müüdavad singlid, mida ostes saab karbi, natuke naljakat muusikat, mis võib ka osutuda täitsa heaks.

Eelmine kord ostsin kolm singlit, millest kaks olid 29.- ja üks 19.-. Viskasin tšeki minema, aga kui kodus meenutama hakkasin, mis rahatähtedega maksin, tundus mulle, et müüa võttis kõigi eest 29.-. Täna on mul tšekk alles ja jälle on üks 19.- asemel 29.-. Kaebama ma aga ei lähe, sest nii selle kui eelmise korra teeb tasa see, et ühe 99.- maksnud singli sain ma 29.- eest. Ju on neil seal arvutis standardhind, mida nad eriti ei muuda. Ja seekord sain kasu mina.

2 comments:

Anonymous said...

minu meelest on need inimesed natuke haledad, kes... sina on. :(

Anonymous said...

Mis see on nüüd seotud selle silly sissekande kommentaariga?