Thursday 24 August 2006

Hoia prügi kokku

Kui prügikast on enamjaolt kortsutatud paberit täis, siis reeglina on prügikast tegelikult vaid natuke üle poole täis. Saan aru, et mõte sellest tundub kohutavalt rõve, aga kui prügikast on oma, ehk sa tead, et sinna ei ole ligased ja pisikuid levitavaid asju visatud, siis aitab see, kui prügi käega põhjapoole suruda. Sa ei jõua ära imestada, kui palju sinu prügikast mahutab!

Muidugi saab ka enne prügiga vaeva näha: paberit ei pea tingimata hooletult kortsutama, saab ka ilusti kokku voltida. Võtab kauem aega, kuid kui sa ei viitsi pidevalt prügi välja viia, siis on see vaev seda väärt.

Kokku voltida saab rohkemaidki asju. Näiteks ütleme kommikarp. Tavaliselt sellega vaeva ei nähta, pannakse ta prügikasti, nagu ta on. Aga ilgelt palju ruumi võtab, onju? Aga võta ta ühenduskohtadest lahti, võid ka lõigata, kui sul näppudest kahju on, või kui otsad on kokku liimitud. Kui ühendused lahti, peaks su ees olema suur lahmakas imeliku kujuga pappi. Voldi siis see nii väikseks, kui annab, ja tulemus võib olla ruumalalt kuni kümme korda väiksem.

Plekkpurgid, kui ei ole taarapunkti. Ah et sa pole powerman? Ma ka ei ole, ma ei jõua tervet purki otstest kokku suruda. Aga on üks vahva nipp. Tee purgile väike mõlk sisse, siis on vahvam kasvõi põlvede vahel kokku suruda.

5 comments:

Anonymous said...

sa oled võib-olla liiga palju ameerika filme vaadanud. ma millegipärast arvan, et enamus inimesi ei kortsuta paberit ja ei käi pooleldi õhku täis prügikasti välja viimas. samas võib-olla on minu arvamuses süüdi vaid see, et lihtsalt mina olen alati nii, nagu sa siin soovitasid, harjunud olnud.

aga kuule, kui inimesel taarapunkti pole, siis pole tal arvatavasti seal metsas ka internetiühendust, millega sinu soovitusi lugeda. või mida sa selle taarapunkti puudumise all mõtlesid?

prügi teemal kirjuta järgmine kord prügi sorteerimisest ja õigesse kohta viskamisest. või siis lausa jälgimisest, mis pakendites asju osta ja mis nende pakenditega teha.

Anonymous said...

Hmm...mina küll kortsutan paberi ära ja viskan prügikasti : D Aga jah...ma tavaliselt surun allapoole ja kohe ruumi juures : ]

Anonymous said...

Mulle tundub, et su blogi lugejad on kõik nii korralikud (targad?) inimesed, et teavad neid nippe isegi.
Lisaks tegeleb mu vanaema sellega, et põletab kogu paberiprügi aias lõkke peal ära kah. Ma tean küll, et lõkke tegemine ei ole linnas tegelikult lubatud...

Anonymous said...

Oma kodulehe koha pealt olen ma muidugi loll :)

Anonymous said...

kusjuures, kui me värskas käime, paneme ka prügi pärast põlema. ma mõtlen lõkkeplatsil. olgu, plastiku põletamine saastab õhku, me teame seda. aga noh...