Thursday 19 August 2010

Puhas täägimine

Ma loodan, et meie tiimi liikmeil on illusioon, et ma olen tohutu ründaja, kes on Azriel'i lahingu esirinnas oma 8,3 miljoniga. Haa, vabandust, see on teine Peeter. Ma olen see neetud seavagiina, kes on õnnetult all oma 2,8 miljoniga. Eelmisel Azriel'il oli mu aktiivsus nii kõrge tänu sellele, et areenipalaviku raames kasutasin staminatäitmisi. Otsustasin seekord mitte ühtegi täitmist teha ja teile tõestada, et mu jutus, et kõigil 150+ tasemetele ei ole 4 milli köki-möki, on iva. Castle Age aluseks on matemaatika. Esitan teile siis faktid:

möödas on 41 tundi,
elu on maas ~75%,
minu aktiivsus on 2,8 miljonit,
lähtudes eelnevast, läheb 13,67 tunniga 25% elu,
mina olen teinud 13 tunniga 933,34k kahju,
minu lõppaktiivsus tuleb 3,7 miljonit,
olen level 213.

On lähedane absoluutsele miinimumile, aga mitte päris. Aga seega, mõni, kes areneb nagu mina, ehk kes tuunib energiat ja kaitset, kuid on tase 167, mis on 150+, ei pruugi saada 4-6 milli täis. Ja nüüd, vaadake Kasparit - 7,1 milli. Level sama, mis mul. Vaadake Joonast - 3,9 milli. Level alles 149. Arvatavasti sellist arengut te soosite. Kas ma olen siis tiblapeenis, et ei ole mängija, kel energia 30, kaitse 37, kuid rünne 500 ja sitkus 500? Mul on energia 440 ja kaitse 495, aga meil on lihtsalt nii hea tiim, et mul pole eriti võimalust oma energiat kasutada.

Lisaks paneb suur miinimumnõue osadele peale väga suure surve. Hea tiimi liikmed ei vaja miinimumi, nad panustavad niikuinii oma võimaluse piires. Põhjus on see, et hea tiim on mõtlev tiim, kes teab, et Azriel'i ei saa maha kui iga liige teeb 2 milli ja siis loodab, et teised teevad ära.

No comments: