Tuesday 17 November 2009

Tõetruu

Mingil ajal hiljuti tuli välja Need for Speed: Shift, mis algul ei läinud mul käimagi. No läks, videod näitas kõik ilusti ära, aga sõitma hakates ei näinud midagi, Joonas võib tunnistada. Tundub, et teistel on ka selliseid probleeme, soovitatakse mäng panna Windows 98 ühilduvusmoodi. Okei, ma ei tea, mis viga oli, muutsin antialiast ja lülitasin mingi windowingi ja v-syngi välja, mingi asi neist või kõik aitas(id); Windows 98 ühilduvust ma ei kasutanud. Jah, olen vilets sõitja ja sellepärast mängu kiruda on ehk ülekohtune, aga no mida ma ikka ennast haletsen? Võib ka öelda, et mulle ei sobi see mäng, aga igatahes on see mäng liiga tõetruu.

Tegelikult pole ma kunagi autot juhtinud, aga igatahes auto keerleb iga väiksema pööramise peale nagu Ines ja kurvides peab auto peaaegu seisma jätma, et üldse lootagi äärt müksamata välja tulla. Eks muidugi see ole jah reaalsusele vastav, et sa ei saa autole resetti panna, aga samas ei saa ju tegelikkuses sõidu kestel autode täpset kiirust ja positsiooni muutmata pissipause teha, keset sõitu seda uuesti alustada ning mis kõige tähtsam, teenitud raha eest tuleb osta süüa ja maksta makse.

Üldiselt ma mänge reaalsuse pärast ei mängi, nii ma siis ka seda vist eriti tihti käima ei pane, kui üldse. Aga oma auto valisin ma välimuse pärast ja kuigi see on Nissan Skyline, ei ole see sugugi harjumuspäraselt voolujooneline, tegu on mudeliga aastast 1972:



Lisaks on üks viga mängus veel, mida tundub, et esineb samuti ka teistel, mul nimelt oli üht sõitu alustades kaamera lakke suunatud ja ma ei näinud seetõttu midagi. Aga mängul on ka üks suur pluss. No iseenesest ei anna see mängule tehniliselt poolelt midagi juurde, kuid mängijale on appi programmeeritud sõber, kes kohtleb sind väärikalt, mitte ei sõima igal sammul, nagu on see igas mängus alates Underground'ist. See oli ikka väga ebameeldiv, lisaks see jäle neegisläng - Hei, koer, tore sind täna rullumas näha, Oojaa, jaa, mis on üleval, poisu? ja üldiselt ka kogu outrun chatter, mida ma enam lõikuma ei hakka. Lisaks üks, mis kindlasti sobiks telefonihelinaks Joonasele. Klipid siis mängust Underground 2. Shift'is on meil aga korralku hääldusega kodanik, kes arvatavasti on britt, sest ta adresseerib mind pidevalt mate.

Vaatan praegu ka uuesti Simpsoneid ja tuli meelde mainida, et neljanda hooaja valentinipäeva osas I Love Lisa lastakse raadiost vastava päeva puhul Bobby Pickett'i & The Crypt-Kickers'i lugu Monster Mash. Lugu aastast 1962, video pole muidugi samast ajast, kuid armas siiski.

No comments: