Friday 8 September 2006

Teine maik

Kes arvab ära, miks sissekandel selline pealkiri, on tubli. Nimelt originaalplaatide kohta veel niipalju, et nagu Marca ütles, prioriteetide küsimus. Mina näiteks ostan muusikat ja filme, kuigi ma võiks ju käia ka reisimas. No mingi pool aastat ei osta ühtki plaati, ja siis lähed kuhugi Rootsi või Neegrimägedesse.

A noh, kui sõbrad läksid Monte Negrosse, käisin mina tööl. Muidugi kõik, kes plaate ei osta, ei käi reisimas. Mõni ostab firmariideid ja mõni käib iga nädal paar korda ööklubides. Ja tegelikult, plaadid ei ole odavad, kuid nad on suhteliselt odavad. Kui reisimine, klubid ja firmariided välja jätta, siis jätad mingi neli head söökikorda vahele, ehk ajad odavamalt läbi, ja juba plaadiraha olemas.

Iseenesest kahe otsaga asi. Eluspüsimiseks vajad sa siiski toitu, alles siis võib-olla ka muusikat. Kuid tegelikult saad sa ikkagi tagasiulatuvalt meenutada, et Ai, ma ostin ikka viis aastat tagasi hea plaadi, kuid söögikordi ju niimoodi ei meenuta. Muidugi võib meenutada häid söögikohti või ka seda, et mingi aeg tagasi said endale rohkem lubada, aga ma ei oska lauset lõpetada. Igatahes loodan, et saite aru.

2 comments:

Anonymous said...

tore, saad aru.

Anonymous said...

Seni ainukesed originaalplaadid mis ma ise ostund olen, viimasel ajal just, on terminaatori omad:P
Kõik muu tuleb..khm. Lihtsalt on olemas.